Автоматизация и управление в технических системах
Электронный научный журнал
Архив выпусков

Автоматизация и управление в технических системах: научно-методический сборник трудов кафедры Автоматизированные системы управления Московского автомобильно-дорожного государственного технического университета (МАДИ)


Технические науки
MULTI-CHANNEL CUSTOMER COMMUNICATION SPECIALIZED ITEM PROGRAMMABLE ITEM SPECIALIZED SERVICE CONNECTION
Matyukhina E.N. 1, Chistyakova M.A. 1

1. Moscow State University of Instrument Engineering and Computer Science

Abstract:

Discusses the construction of hardware and software for customer point of contact for special purposes, the operator node interaction dialog box in the mode of sending and receiving messages, direct two-way negotiations. Describes the functionality of the site, its hardware and a list of the main data structures. Provides a formal description model of subscriber terminal in the notations of extended Petri nets. Are fragments of concrete datalogical implementations of individual program of formal language templates subscription protocol document exchange.

Keywords: post office, telegraph device, communication facilities, documentary exchange

Сайт работает на RAE Editorial System
Яндекс.Метрика